مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آبان 1400 ساعت 06:402021-10-31دانش

درخواست تخصیص کدرشته به رشته  ایران شناسی


مدیران گروه های ایران شناسی کشور و انجمن ایران شناسی با ارسال نامه ای به سازمان اداری و استخدامی، خواستار تخصیص کدرشته به رشته  ایران شناسی جهت شرکت در آزمون های استخدام دولتی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پس از برگزاری جلسه هم اندیشی مدیران گروه های ایران شناسی کشور و تأکید بر استفاده از همه ظرفیت های لازم اداری و علمی موجود جهت رفع مشکلات رشته، دانشجویان و دانش آموختگان ایران شناسی، مدیران گروه های ایران شناسی کشور و انجمن ایران شناسی با ارسال نامه ای به سازمان اداری و استخدامی، خواستار تخصیص کدرشته به رشته ایران شناسی شدند.

مدیران 11 گروه دانشگاهی ایران شناسی شامل گروه های ایران شناسی دانشگاه های شهید بهشتی، تهران (دانشکده مطالعات جهان و دانشکده ادبیات و علوم انسانی)، دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره)، شیراز، باهنر کرمان، ولیعصر رفسنجان، گیلان، یزد، بوعلی همدان و میبد همراه با انجمن ایران شناسی، به دلیل عدم امکان شرکت دانش آموختگان رشته ایران شناسی در آزمون های استخدامی دولت، خواستار ثبت رشته ایران شناسی در شرایط احراز مشاغل و تخصیص کدرشته به آن شدند.

در بخشی از این نامه آمده است: با گذشت بیش از 17 سال از تأسیس رشته ایران شناسی با چهار گرایش در مقاطع مختلف کارشناسی، ارشد و دکترا همچنان این رشته از سوی دستگاه های اجر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست تخصیص کدرشته به رشته  ایران شناسی

درخواست تخصیص کدرشته به رشته  ایران شناسی